Ta witryna wykorzystuje pliki cookie, dowiedz się więcej o wykorzystaniu plików cookie Zgadzam się
warning Do prawidłowego działania strony wymagany jest włączony JavaScript.

Symulacje zjawisk w programowaniu obiektowym

O kursie

Projekt „Odwrócona klasa – włączenie uczniów w kreowanie procesu kształcenia”

Ścieżka kształcenia 2:
Podstawy programowania

Autor:
Waldemar Ptasznik-Kisieliński
Warszawska Wyższa Szkoła Informatyki

Symulacje zjawisk w programowaniu obiektowym

Cel kursu

Celem niniejszego kursu jest zapoznanie się z pojęciem symulacji komputerowej. Swobodne eksperymentowanie i wizualizacja zjawisk fizycznych potęgują walory poznawcze i sprawiają, że nauka fizyki może być bardzo ciekawa.
W ramach kursu:

  • nauczysz się, jak buduje się matematyczne modele symulacyjne wybranych procesów i zjawisk fizycznych
  • poznasz elementy programowania grafiki komputerowej na potrzeby wizualizacji symulowanych zjawisk
  • zobaczysz, jak można przeprowadzać eksperymenty symulacyjne z wykorzystaniem komputera
  • oprogramowując modele matematyczne oraz wykonując na nich doświadczenia, wzbogacisz swoją wiedzę z matematyki oraz fizyki
  • rozwiniesz swoje umiejętności programistyczne
Strona internetowa Warszawskiej Wyższej Szkoły Informatyki Strona internetowa umiejętnościcyfrowe.pl Strona internetowa eskills2014.pl Strona internetowa Polskiej Wszechnicy Informatycznej